Služby

Nabízíme Vám kompletní vedení účetnictví (podvojné) a daňové evidence (jednoduché).

  • Zpracování účetnictví na základě dodaných dokladů, vedení veškerých účetních knih (pokladní, faktur, účetní deník atd..)
  • Vedení mzdového účetnictví a s tím související personalistika
  • Vše, týkající se pracovního poměru (smlouvy, přihlášky, odhlášky, evidenční listy, výpočet mzdy, přehledy pro pojišťovny, výplatní pásky, převodní příkaz pro zákonné odvody)
  • Zpracování přiznání ke všem daním (DPH, silniční, nemovitostí, dědické, darovací, z příjmu právnických i fyzických osob, vč. přehledů pro zdravotní pojišťovnu a správu sociálního zabezpečení)
  • V případě přání klienta, jeho zastupování před finančním úřadem, od zahájení kontroly až po závěrečnou zprávu (v zájmu klienta vždy postupujeme dle všech dostupných zákonů s využitím všech legislativních možností, vyhlášek a pokynů s cílem minimálního dopadu na klienta)
  • Totéž platí při zastupování před správou sociálního zabezpečení a zdravotními pojišťovnami (návrhy optimalizace daňového základu s využitím všech zákonných norem, příprava všech potřebných podkladů do banky a pro investory, osobní konzultace v sídle naší nebo vaší společnosti, telefonickou "hot line" 12 hodin denně, 7 dní v týdnu, přebírání dokladů v sídle naší nebo vaší společnosti)

 

Daňové služby:

  • Kompletní vedení účetnictví včetně zpracování DAP u všech daní
  • Zastupování klienta na úřadech a při kontrolách
  • Zajištění auditů (pokud to zákon nebo klient požaduje)
  • Zajištění odkladu daňové povinnosti

Zajišťujeme zpracování mzdové agendy.

Co tyto práce zahrnují?

  • Vedení mzdového účetnictví a personální agendy (mzdové rekapitulace, výplatní pásky, výplaty nemocenských dávek)
  • Přihlášení zaměstnavatele, ohlašování nástupu nebo výstupu zaměstnanců
  • Roční zúčtování srážkové a zálohové daně ze závislé činnosti
  • Zápočtové listy
  • Mzdové listy
  • Evidenční listy
  • Hlášení pro účely sociálního zabezpečení a zdravotního pojištění
  • A další ...

Analytické služby:

  • Pravidelné výstupy z účetnictví v transparentní podobě pro vedení společnosti
  • Analýzy ekonomických ukazatelů jednotlivých celků (např. středisek, výrobních řad, obchodních případů, projektů a podobně)
  • Návrh optimalizace fixních nákladů (zvláště pak osobních) objemu zásob - podmínek, cenové politiky, způsobu motivujícího ohodnocování zaměstnanců, apod.

Kontakt

TAX SPECIALIST s.r.o.
Jednatel:
Ing. Monika Kottasová, DiS.
IČ:
02769751
DIČ:
CZ02769751
Adresa:
Hřbitovní 295, Blučina 664 56
Telefon:
+420 602 771 307
E-mail:
Web:

Napište nám